Omschrijving:
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt maakt bekend dat zij in haar collegevergadering van 27 september 2016 de ‘Regeling Gegevensverstrekking basisregistratie personen gemeente Oldambt 2016’ heeft vastgesteld. Deze regeling legt de aanwijzing vast van organisatieonderdelen van de gemeente Oldambt en van derden die werkzaamheden verrichten met een maatschappelijk belang voor de gemeente Oldambt ten behoeve waarvan gegevens uit de basisregistratie personen kunnen worden verstrekt.De regeling treedt in werking op 6 oktober 2016 en werkt terug tot en met 6 januari 2014. Gelijktijdig met de inwerkingtreding van deze regeling wordt de ‘Regeling Gegevensverstrekking basisregistratie personen gemeente Oldambt 2014’ ingetrokken. Dit besluit met de daarop betrekking hebbende relevante stukken liggen kosteloos tijdens kantooruren ter inzage op het Gemeentehuis te Winschoten, alwaar tevens een mondelinge toelichting op dit besluit kan worden verkregen.Tegen betaling van de kosten kan een ieder een fotokopie van deze besluiten verkrijgen. De Regeling Gegevensverstrekking basisregistratie personen gemeente Oldambt 2016 is tevens geplaatst op de landelijke regelingenbank: www.wetten.nl .Winschoten, 5 oktober 2016
Deel dit artikel met buren en kennissen!
Redactie Nieuwsuitoldambt.nl
Wij houden je op de hoogte van alle bekendmakingen vanuit de gemeente.