Omschrijving:
Het college van burgemeester en wethouders en de burgemeester van de gemeente Oldambt, ieder voor zover het zijn bevoegdheden betreft, hebben op 23 januari 2018 besloten tot vaststelling van de nieuwe Klachtenregeling gemeente Oldambt.In hoofdstuk 9 van de Awb staan de regels hoe een bestuursorgaan een klacht dient af te handelen. Deze regeling moet als aanvulling worden gezien, naast de regels van de Awb. De regeling geeft regels over hoe binnen de organisatie uitvoering gegeven wordt aan het klachtenrecht.Dit besluit met de daarop betrekking hebbende relevante stukken liggen kosteloos tijdens kantooruren ter inzage op het gemeentehuis in Winschoten, alwaar tevens een mondelinge toelichting op dit besluit kan worden verkregen. Tegen betaling van de kosten kan een ieder een fotokopie van deze besluiten verkrijgen. De Klachtenregeling gemeente Oldambt is tevens geplaatst op de landelijke regelingenbank: www.wetten.nl. Dit besluit treedt in werking de dag na die van bekendmaking.Winschoten, 7 februari 2018
Deel dit artikel met buren en kennissen!
Redactie Nieuwsuitoldambt.nl
Wij houden je op de hoogte van alle bekendmakingen vanuit de gemeente.